- “Ana i Marija?”
pozdravlja me vozač taksija dok ja još pokušavam skinuti ruksak, ugurati kišobran i sjesti iza suvozačevog mjesta, jer sam zbog vječne gužve na Gundulićevoj morala ući s lijeve strane gdje je sic poguran gotovo do gepeka.
- “Je, je, obje smo tu”
odgovaram automatizmom uz pokušaj iskrenog osmijeha od kojeg je ispala samo kisela faca.
- “Algebra, a? Šta ima na Algebri?”
nastavlja on simpatično gledajući u retrovizor, ne uviđajući da je meni u ovom trenu jedino u glavi rečenica mog frenda Krisa “Samo vožnja molim”. No kako se uvijek trudim ostati pristojna, ulazim u komunikaciju jer brzo će Črnomerec…
- “Ma idem tamo na specijalizaciju – digitalni marketing, škola nakon posla kaj da vam velim…”
dodajem nezainteresirano, a on čvršće uhvati volan i djetinjasto se izmigolji na sjedalu na kojem su one navlake od drvenih kuglica, koje uživo, brat bratu, nisam vidjela, ne pamtim.
- ” Pa ja sam radio u digitalnom marketingu, banneri i to, xy firma?”
pokušava izravnati komunikaciju tražeći nam zajednički jezik…
- “Čula sam da, ali ovo je više u smjeru internetskog oglašavanja, Facebook, Instagram, Google Ads, ali da, obuhvati se puno toga. Malo je zgurano sve u nekoliko mjeseci i naporno nakon posla, ali šta je tu je. Ja sam deset godina u medijima, pa svaki dan naučim nešto novo, stalno se sve mijenja…”
razvezala se ja, jer zaključujem da je možda bolje tako. Prošli smo trg Francuske, sad će Vodovodna…
- “A nego koji vam je to parfem? Osjetio sam ga čim ste ušli, ali nikako ga ne mogu detektirati.”
prebacuje on loptu i sad već situacija ide u nekom drugom smjeru.
- “Burberry Brit”
odgovaram i čekam rasplet
- “Ah Burberry, pa baš taj nemam. Ja vam se inače bavim parfemima. Prodajom, zato sve prepoznajem.”
- “Aaaaa palo s kamiona, pa frende šaneru! Kaj ne veliš odma, nije ti stvarno trebao takav uvod s digitalnim marketingom, kakve parfeme prodaješ?”
odgovaram oduševljeno i sad mi je već malo žao što je destinacija blizu.
- “Sve ti imam sestro, veliki original testeri, šta god oćeš, od 50 eura na dalje, svi ekstra brendovi x,y, z….”
krene nabrajati i one za koje sam čula i one za koje nisam čula
- ” Radio sam ja sve i svašta u životu, nije to lako. Moraš se znat snać. Sad ovaj posao radim jer imam ženu i klinca, ali nije mi to jedini posao, ne možeš s jednim poslom. Ono što ti treba za ovo su ljudi. Ja imam dobru mrežu i to je najvažnije, a taksi, ovdje saznam sve potrebe ljudi. Ovdje sam na izvoru, razumiješ? Moraš imati kontakt s ljudima.”
Stajemo na odredište još završava rečenicu i ja ga lijepo pozdravljam sa “živio i sretno”. Ne otvaram kišobran za tih par metara iako je nebo odlučilo da izlije sve. Vrtim si po glavi kako mi na kraju uopće nije htio agresivno uvaljati parfem. Možda je skužio da mu i dalje nisam taj rang. Jer moj je Burberry Brit iz meni nepoznatog, ali dragog razloga, na vječnom sniženju od 270 kuna, već godinama u lokalnoj drogeriji. Možda sam mu samo bila za istraživanje tržišta. Hoće li me računati kao dvije, Anu i Mariju?